Verzenden & bezorging

Verzending

Ergo-Specialist verstuurd alle bestellingen gratis Naar je toe!
Bestellingen geplaatst vóór 14.00 uur maandag t/m vrijdag (uitgezonderd weekend en feestdagen) worden op dezelfde dag verzonden. Bestellingen die na 14.00u geplaatst worden hebben niet de garantie dat deze dezelfde dag verzonden worden. Bestelling welke op vrijdagmiddag na 14:00u geplaatst worden, zullen de volgende maandag daarop verzonden worden.

Tijdens het bestellen, kunt u zelf in het veld opmerking aangeven wanneer u uw bestelling wil laten bezorgen. Voorradige artikelen kan je de volgende dag thuis verwachten. Ook als een deel van de bestelling niet direct leverbaar is, worden de voorradige artikelen al verzonden. Over niet voorradige artikelen krijg je vanzelf bericht per e-mail. U ontvangt van ons een orderbevestiging waarin wij de leverdatum van de artikelen vermelden.

Afhalen

Bent u woonachtig in de omgeving van Weert en u wenst uw bestelling af te halen, dat is mogelijk maar uitsluitend op afspraak. Geef dit dan aan in het bestel proces en wij maken een afspraak met u. Of bel ons direct voor een afspraak op telefoonnummer 0495-596512

Let op! u kunt bij ons niet met pin betalen, gelieve dus vooraf te betalen of anders gepast contant geld mee te brengen.

Bestelling en geschiedenis controleren

Ergo-Specialist verstuurd bestellingen geplaatst voor 14.00u nog dezelfde dag tenzij specifiek anders vermeld. Bestellingen geplaatst na 14.00u worden niet gegarandeerd voor verzending op dezelfde dag, maar Ergo-Specialist zal haar uiterste best doen de bestelling nog dezelfde dag te versturen. De status van de bestelling wordt vervolgens per e-mail aan u bevestigd. Wenst u inzage in uw bestelling(en) dan kunt u gemakkelijk inloggen via uw eigen account waar u de lopende of reeds geleverde bestellingen kunt inzien. Tevens ziet u gemakkelijk de status van een bestelling en kunt u het pakket traceer nummer bekijken en volgen.

Track en trace

Het pakket wordt verzekerd verzonden en staat gepland voor de aflevering op de volgende werkdag. Helaas is het niet mogelijk om een exact tijdstip van aflevering te selecteren. Wel is het mogelijk om een tijdvak te bekijken op de website van onze pakket partners GLS of DHL. Voor Up-to-date informatie over de status van uw pakket klikt u op de geboden track en trace link welke u per email van ons ontvangt nadat uw bestelling is verwerkt en is klaargezet voor transport. Tevens kunt u via deze link op de site van GLS of DHL de aflever datum wijzigen, indien nodig.

Retourneren

Bij Ergo-Specialist heb je een zichttermijn van 30 dagen vanaf het moment dat de bestelling bij je afgeleverd is. Binnen deze 30 dagen mag je het artikel bekijken en beoordelen, tenzij specifiek anders vermeld. Bent je niet tevreden met het onbeschadigde artikel retourneren. Het retour zenden is voor eigen rekening, producten welke geretourneerd worden moeten voorzien zijn van het retour formulier, dit retour formulier ontvang je per email met je order bevestiging. Na ontvangst worden goederen gecontroleerd op verpakking, beschadiging en/of andere afwijkingen. Zodra dit proces van 3 werkdagen doorlopen is ontvangt je een bevestiging mail van ons met een credit voor de aankoop. Dit bedrag kan je gebruiken om een andere aankoop te doen of je kiest ervoor om je geld terug gestort te krijgen. Controleer direct na ontvangst van het artikel of het onbeschadigd en compleet geleverd is. Als dit niet zo is, verzoeken wij je zo snel mogelijk contact met ons op te nemen om dit te melden.

Heb je nog vragen? Onze klantenservice staat voor je klaar!
Stuur een e-mail naar: info@ergo-specialist.nl of bel ons, telefoonnummer: 0495-596512

Reclamaties 

Mocht je ontvangen product beschadigd zijn, of in het geval dat er iets ontbreekt, neem dan direct contact op met onze klantenservice via e-mail: info@ergo-specialist.nl Wij zullen je snel helpen en een oplossing bieden.