Veelgestelde vragen

Hieronder hebben we een aantal veel gestelde vragen en belangrijke punten op een rij gezet welke wellicht meer toelichting vereisen.

Beschikbaarheid:
Producten die op voorraad zijn worden dezelfde dag verzonden als deze voor 14:00u besteld zijn.

Nadat je een bestelling hebt geplaatst kan je de status ervan gemakkelijk volgen door in te loggen op je account via https://ergo-specialist.nl/account
Tijdens de verwerking van jouw bestelling doorlopen wij de volgende stappen:

Pre-order (nabestelling): 
De producten uit jouw bestelling zijn niet in Nederland op voorraad, de levertijd is 3 tot 4 weken. Bij vertrek uit ons magazijn in China ontvang je een email met een update van verzending en het volgnummer zodat je kan inzien wanneer product(en) bij je afgeleverd worden.

Wachten op controle service:
Artikelen welke je retour hebt verzonden zijn ontvangen in ons magazijn.
Onze service afdeling voert een controle uit, waarna de retour wordt verwerkt en afgerond.

Klaar voor verzenden:
De bestelling is verzendklaar gemaakt en wordt dezelfde dag aangeboden aan de pakketservice.

Verzonden:

De bestelling is verzonden met één van onze vast pakket vervoerders, GLS of DHL. Je ontvangt een email met het traceer nummer en track en trace link van het pakket. (Voor 14:00u besteld is vaak de volgende werkdag al in huis!).

Afgehandeld:
De bestelling is naar u onderweg of door u afgehaald.

Mocht u nog verdere vragen hebt over de reeds geplaatste bestelling, dan kunt u alle dagen van de week contact met ons opnemen via het e-mail adres: info@ergo-specialist.nl